titt-ut !


tittut i rutan. och HEJ.
stress i morse med en trött D. och nerver som inte visste om bilen skulle hinna starta i tid, om ens alls. men det gjorde den, pew. första gången jag kär i sverige när det är snö, förra året var jag ju i Australien tills att snön försvann och jag kom hem sjuk som en sill och inte fick sitta bakom ratten trots körkort.. och det i många månader, blö.

nu får jag köra i varje fall, trots inte klara friskhetsbedömningar. dock måste jag skärpa mig med respekten i trafiken. jag är nog som pappa, naiv i många fall men förståndig i trafiken. hoppas jag. tänker på det alltid. en bra och övad förare är inte bara en räddning för sig själv, utan även för många andra. klokt va ? ;) hah.

nu har jag stressat halvvägs genom dagen. kom precis hem från jobbet och ska snart träffa pappa för en rutt till behandlaren. där jag vid dörren ska möta upp storebror som ska vara med mig för första gången.. spännande och nervöst. vi har växt upp med samma pappa, men inte under samma tid. han är arton år äldre än mig.
men han står mig så nära, betyder så otroligt mycket. har pratat så mycket om honom under mina samtal att Mia ville träffa honom. hon tror att det var han som är orsaken till att jag lever idag. min storebror. min bästa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: