Someone was good this year! :D


Tjolahopp plopp!
Åh, lites nostalgi från när man var liten. juldagen = dagen som ägnades åt att leka med alla nya julklappar. :)
[fast det har jag i och för sig också gjort..hah]. tacka gudarna (pappa) för spelet som kunde underhålla min trötta morgon då jag lyckades somna först 05.00 och vakna som en liten unge redan 07.00. typiskt..!  -.-

De senaste åren har vi åkt till mormor & morfar på juldagsmiddag den tjugofemte. så blir det inte iår.. dem är gamla och lite skruttiga, mamma är trött och inte allra minst jag själv. solen skiner och slappdag here I come!

för i övrigt måste jag ha varit väldigt snäll i år, [kanske har mer med snälla föräldrar att göra..?] fick massa fint igår. hann fota några saker innan lillebror drog fram Xboxet och snodde mitt fotobord.. hah. "sneakie-peaki" ;
[den lilla grisen har mamma SYTT, helt otroligt duktig. hur fin som helst !!] ut i solen med er nu ! ;D










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: