Proppad lördag .


hej hopp hallå !
oj, vet inte om jag har åstakommit speciellt mycket, men tiden har gått och jag med den. hah. började lite lätt med en seg seg morgon. Te klockan tolv framför TVn som jag inte släppte förrän en timme senare. in i duschen, fram med lite smink och kläder. låna mammas bil och svosha iväg till vällingby. handla present till helgens födelsedagsbarn. åka hem tills jag kommer på att jag borde tagit systemet som planerat, när jag ändå var där.
ack arma huvud för att inte vara med i svängarna, det blev ett till stopp. där skulle jag passat på att köpa ny saft som jag druckigt upp. kom jag ihåg det? nepps, eller jo - i korsningen. blev ett tredje stopp. hah.

kom hem till ett kaosat rum, vilket inte riktigt kan se ut som det gjorde om man får besök = städniiiing. :)
nu är det bara en timme kvar tills att jag ska sätta mig i bilen igen och skjutsa iväg mamma och P. till flyget. därefter hämta upp min fina besöksvän. därefter blir det nog till att pusta ut med henne. fint! :)

nu - lite vila. sen energidryck innan körningen. see yoou laateer . , krokodil ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: