MÖSSKOLL.


aloaah' ,
äntligen fick man sova lite. först efter tolv gick jag upp - jätteskönt och behövligt. snodde brummbrummen och åkte iväg som vanligt till centrum [alltid något som måste fixas?..] fixade i varje fall en present till min kära granne som ramlar över tjugo-sträcket imorgon. jobbar på förmiddagen till stängning, tänkte att jag inte riktigt skulle ha tid då. men kan nästan lova att jag glömt något och kommer att svisha iväg innan cheferna planerat min ankomst och plikten kallar. ;)
minus inomhusanvändning har jag testat min fina nya mössa jag fick av mamma den tjugofjärde, värmde som attan och jag går fortfarande omkring med den, hah. jag och huvudbonader - perfekt kombo. alltid varit. :)

mamma & P har åkt till mormor & morfar på fika. jag och lillebror är hemma, slappar som bara den [like usual?].
ångesten börjar krypa så jag hoppas på en näraliggande ankomst från dem .. nu.. snart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: