MIN HJÄRNA SUGER - PANG.


jag är sjuk i huvudet och min hjärna suger.
kan inte ens koka te med honung för att ångesten trycker på efter att ha rensat salladsskålen från allt grönt. DVS. isbergssallad + ett whiskeyglas blandsaft, som INTE var sockerfri. vad är det liksom? 35kcal per deciliter. och salladen? fjorton.. men. jag SKA ÄTA, SKA upp i VIKT [det där ser många inte ens som mat. ännu mindre en viktuppgång]
SÅ VAD SPELAR DET FÖR JÄVLA ROLL ?!.
skithuvud.

PANG. ett skott till monstret i min hjärna.
PANG PANG. två skott till djävulen på axeln.

skjut för fan. JA SKJUT FÖR FAN. ge mig mod. ge mig ork. ge mig löften som lovar att allt blir bättre.


Postat av: sofia

åh, sötan! Önskar jag kunde ta bort dom där sjuka tankarna. den där fjuttiga måltiden ger ingen som helst viktuppgång. Din kropp behöver så mycket mer, bara för att fungera och gå runt. Du måste själv våga testa för att kunna lita på det. Lär känna din kropp och lita på den!

Och, när man satt det där, när man fått in rutin på mat, BLIR det bättre. Istället kommer andra jobbiga saker som man kan ta tag i. men maten är ju, tyvärr, grunden för att allting ska fungera. Tyvärr:et är för att ja, mat är ju jobbigt.

2011-12-26 @ 21:32:17
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: