MICROTOFFLOR


tjosan och tjohej!
åter igen, detta mörker lurar mig totalt. får mig att tro att klockan är så mycket mer, hah. gör väl inget dåå..
är helt fast i spelet, alltså. jag menar STUCK, kommer inte vidare och nu gör tummarna ont av allt knappande. därför väljer jag att spara resten av mina ihärdiga försök till att tappert nå fram till bossen, till senare ikväll! ;)
[eller , eventuellt, om någon svarar på mitt "MAYDAY MAYDAY" inlägg på facebook..]

mamma har precis varit iväg och hämtat herrn från Göteborg. hör lite prassel med porslinet från köket, tror att det kan nalkas middag snart. själv ska jag gå ner om en stund, koka te och micra mina lurviga små tofflor. Yes, ni hörde rätt. MICRA! fick dem av lillebror igår, han håller på med något projekt i skolan och säljer nu sådana tofflor, bland annat. :) himla mysiga, jättesköna och jättevarma efter en 40sek i micron. underbart! ;D
Det man bara kan tänkas behöva komma ihåg är att det dock inte riktigt går att gå i dem. känns mest som två sandsäckar man släpar fram under fotsulorna.
- yepp, jag råkade testa några gånger igår. hah!




Postat av: Elin

Samma här, får inte bo där förrän familjen håller med om att jag klarar det. Och faktiskt klarar jag det rätt bra. Inte sämre än när jag är här hos mamma och pappa. Blir lika många dåliga och jobbiga dagar där som här. Är glad att jag har lägenheten, det är en trygghet liksom. Vill också till Australien. Kommer du åka senare när du mår bättre tror du?



Åh okej. Kanske är bra för dig (och familjen i övrigt) att du har någon som är äldre och kan stötta på ett annat sätt än någon som var/är i din ålder? inte nödvändigtvis bättre än din lillebror men annorlunda?



Man kommer aldrig ifrån den där tacksamheten man har gentemot någon så som du med din bror. Man känner lite mer glädje när man tänker på det ibland.



Jävla skitsak att börja med det nu, men som du sa innan, jag måste börja någongång och ju tidigare desto mer tid får jag igen sen. Svårt att få huvudet att fatta det bara. Är lätt att tänka att jag bara ska fortsätta som jag gör nu och ta tag i det senare. Sex gånger om dagen är väldigt många kamper. Om och om igen liksom. Några tips?



ND är vidrigt. Finns inte ens några goda smaker.



Nöjd med julen?

Hämtat farmor i fredags så hon är här, till tisdag, så hon är glad. Och jag. De andra är dock inte lika förtjusta i att ha henne här så många dagar. Annars är det bara lugnt här.

kramar

2011-12-25 @ 19:05:15
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: