kvällis ^^


hey allemaaan!
In tha BED med favorit super varma flytande näringsrika saken i griskopp. hallelulejah.
besöket med storebror hos behandlare gick bra, fällde en del tårar men berättar mer om det imorgon. nu är det fortfarande för nära och jag är lite för trött för att gräva mig in i mig själv sådär igen.. pratat nog ikväll, hah..

hur som haver vinkade jag av F. vid hans Taxi och fortsatte mot tunnelbanan mitt över gatan. mötte upp mamma och P. en cirka tjugo minuter efter det. hjälpte till att handla mat och packa in till bilen. åkte med hem, skönt. :)

tittat på en jättefin film medan mamma legat mest i soffan och varit hösäck. en liten förkylning ligger nog och gnager, stackarn. :( men jag har precis stoppat om henne, speciellt runt fötterna.
ÄTIT MER idag för att bevisa för mig själv att det jag 'förklarade' igår faktiskt stämde. en mjölkberikad kväll är inte detsamma som minskat intag under dagen. har ÅNGEST som fan men försöker skärpa mig. vill ju vakna med ett hjärta imorgon. :) med det säger vi SLEEP TIGHT. goder natter. :)

Deds.



Postat av: Patricia♡

Tyvärr är det bara du själv (och jag också) som kan göra oss själva friska. Jag hoppas du kämpar på och verkligen försöker utmana dig så mycket du kan. Jag vet att du är starkare än du tror.



Fight!

2011-12-07 @ 21:53:57
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Louise

Klart jag minns dig min kära <3 :)

Min Denis, med rosa randiga tajts, visst hade du sånna :D?

2011-12-08 @ 10:42:59
URL: http://livetfranenannansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: