klippning av bror


nämen, hej. vad glad jag är att DU läser ;) heh.
vaknade ju som sagt på ett mycket bättre humör idag. kändes skönt men försökte undvika spegeln i den mån jag kunde. mötte upp pappa och efter denna dag är mina armar verkligen spaghetti. helt utdragna av alla kassar som tillsammans blev i SIZE med mig. fick ta hem allt och slå in, vilket jag tycker om. göra fint och dela ut till alla fina människor. jag tror nog att jag skulle vilja vara TOMTEN.
förstå att bara få ägna en hel månad och då ska vi inte glömma bort natten till den tjugofjärde december. underbart att få hoppa ner i skorstenen och få se alla söta sovande barn och människor med lilla julstrumpan vid sängen. och få vara DEN som lägger ner en fin liten present i den sockan. ääh. säg mig att jag får vara jultomten i mitt nästa liv! ovärderligt. fint. åh. :) Thats my wish

back to reality. har precis slagit in en mängd julklappar [vilket jag faktiskt kan skylla stökigheten på] det braiga med julen är att INGEN får snoka runt i påsar och rummet som tillhör MIG. mohah..
Lillebror kom i varjefall hem för snart en timme sen. frågade hur det skulle se ut med frisyren om det bara var lite kortare i nacken. "det skulle se bra ut" sa jag, så klart. han ville väl ha det kortare..
"hm.. kan du klippa det? typ NU." happ. inget IKEA med mamma (som planerat). utan en klippning på lillebror. hah. han godkände det hela och blev nöjd. sa att frisöryrket var något jag fortfarande kunde satsa på, jag "såg ju ut som en med kammen i munnen". se om tjejen säger detsamma.. mihi.

snart promenad med fina vän Am. mot ICA, ägg, julmust, gurka, saft +.. tidning [tack mamma!] ;D '

jag och lilla lillebroor ;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: