GODMORGON !





Goder Söndags förmiddag på er. Natten var inte som sig bör, med uppskjuten gurka och förlorad sömntablett spenderade jag timmarna i sängen med lugn musik och ett intet tomt tittande rakt ut i det mörka rummet..

kämpade. kämpade. kämpade. var nästan säker på att det skulle bli ett avslut på toalettgolvet, men jag vägrade. hade bestämt mig. sa till mamma och gick till sängen, stannade där likt en kropp i tvångströja.
Im not trough the night, but I made it. Oh yes, I did.

Idag kommer bli en bra dag, peppar peppar. Morgonen startade i varje fall med ett "handmålat" kokt ägg. fint.
väntade på mig i kylen. det är hur ett morgonägg ska se ut - Tack mamma..! :)
nej. nu vidarepetning i ägget och mot badrummet [nej, ingen golvning. ICKE. men göra sig iordning.. ]

CIAO ! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: