Fruppe luppe. ägg.


hejje !
vaknade faktiskt klockan åtta idag, så inget godmorgon här inte. fick nog sota lite för gårdagens jättedvala. hah.
hur som haver, låg i sängen i Xantal timmar och bara bläddrade mellan sidorna i mobilen. vilket fördriv.

gick upp och satte i en ny färg i håret. [inte annorlunda, bara ny] gick ner och kokade ett varsitt ägg till mamma och mig. försökte snurra ihop en frukost.. så ja, nu sitter jag här med den vid min sida. wiho.

snart promenad med A. hon skulle väcka mig sa hon, men inget sms här än. hah, se om HON minns? mer sen.
hej så längeee :)






Postat av: Patricia♔

Det där var inte mycket mat gumman:(

2011-12-13 @ 16:14:35
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: