fel sida , typiskt


hej alle man & kvinnor.
lyckades somna tillslut igår natt. att det gick lite trögt kan nog bero på sovmorgonen, hah.. mamma tjatar om frukost men nu har jag precis varit nere och fixat en, tagit upp till rummet. tror jag dessturom vaknat på lite fel sida idag, humöret har varit bättre. tur att jag snart ska till jobbet och får träffa glada [förhoppningsvis] människor.
efter det - brottombrottom hem och över till grannen! blir nog bra det, peppar peppar. :) [måste ha med det..]

men hurrni, vart har snön tagit vägen? den måste ju komma tills min födelsedag och nyår. jag menar sista dagen på året - det måste ju finnas något att sätta raketerna i, heh ;) nej, dags att mosa klart knäckebröd och ägg. hmpf.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: