.

De skrattar där ute vid matbordet.
Fan.
Jag ska strypa mig själv. Hatar detta liv som inte är värt ett piss. De skulle ha det så mycket bättre utan en spyende person i rummet brevid.
Hatar mig själv.


Postat av: sofia

Menade absolut inte att klanka ner på dig! Jag vet hur svårt det är. Och hur lätt det är att trilla dit. Har själv flytt ifrån livet i tre dagar nu.. det är för jävla tungt. Men nu ska jag gå och lägga mig och imorgon blir det till att följa matschemat till punkt pch pricka, inte hitta på massa egna saker runt om måltiderna. (hur hinner man ens när jag äter sex gånger om dagen...?)



Vad går du för behandling?

.. har du funderat på inläggning?



Min dag har inte varit speciellt bra. Jag ställde in alla mina planer för att vara hemma och bara glömma allting..

2011-12-13 @ 21:47:36
URL: http://tulld.blogg.se/
Postat av: R

DEDDE... glöm aldrig bort vad jag sagt!

Du är en av de bästa personerna på denna jord!

Jag finns här och kommer att göra allt för dig!

2011-12-13 @ 22:34:24
Postat av: Elin

Att komma undan från att spy är oändligt svårt, när man väl börjat, men du har klarat det en gång, det finns ett liv, ett levande liv, där det inte ingår. Helt fungerande knep finns inte, om det fanns skulle det inte finnas, men ät vid tider då det är fullt upp ändå med mig själv, men när det är lugnt omkring mig.



Åh så underbart. Ett bevis på att du kan hittat glädje och få må bra också. det förtjänar du, du kan ta dig dit igen.



Du har rätt, på något sätt måste jag dit, för det mesta känns det helt omöjligt, men det kan gå.

kramar

2011-12-13 @ 23:50:57
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: dedde



Sv; R. tack R. tack. du vet att du betyder.

är alltid här för dig. <3

2011-12-14 @ 14:27:15
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: