Bowliiiing.


hallå i stugan !
här är det full rulle i huset, mest i badrummet. hah. jag sitter i morgonrock och ihopsnurrad handduksboll på huvudet. inte kommer man in till varken smink eller hårfön. varför jag inte klär på mig under tiden är iofs en bra fråga.. inväntar storebror med familj som ska komma på pepparkaksbakande. spännande att se hur de små pluttarna gillar det. av de tre föregående år har jag missat två, varav de inte var med på den gången jag var hemma, såklart. :P
men nu tar vi igen det! mamma startade med huset igår, vilket var synd. då kunde ju inte jag hjälpa till.. :(

apropå igår. Bowling blev det. hur kul som helst, men jag var verkligen dålig.. måste ta med mig pappa och öva lite innan jag ställer upp för revanch. fick en himla massa tips av en kille på banan brevid. om tipsen i sig var så bra vet jag inte, verkade inte så på mina resultat - men det var i varje fall snällt, hah. himla ojämt spel av mig också ..!
kvällen avslutades med mat för herren på en restaurant nära, innan vi hoppade på pendeln hemåt. lyckad kväll och jag har fått pluppa i ett hjärta i almenackan. WIHOO. nej, kläder var det .. ^^

Tjoho !

Postat av: Patricia♡

Åt du inte?:(

2011-12-04 @ 21:06:07
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: