back .


tjollahopp.
var som en sengångare imorse när klockan ringde. tror jag snoozade i en fyrtiofem minuter, hah. satte huvudet under duschen för att vakna, men icke. jobbade idag och tror att mina ögon varit jordglobar hela dagen. 10-15.
pappa kom förbi i bilen precis efter att jag stämplat ut mig på datorn. en liten pratstund i bilen innan han skulle vidare och jag blev avsläppt vid bussen. hemma nu och sitter i mössa och täcken. sviiinkallt. jaj, är det december så är det.

jobbet gick i varje fall bra även om det inte alls var någon action under de timmar jag var där. får se hur det är imorgon. skönt att vara hemma i varje fall. ska värma upp mig här i en två timmar innan jag ska pallra mig ner till soffan, te och TV. går ju ett program som jag vill se. bäst att ställa klockan så jag inte glömmer. hah ..



Postat av: Patricia♡

Äter du inget alls på dagarna?

2011-12-06 @ 17:46:39
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: