ambuland och tankeställare


skrutt.
vilken natt.
vi tar dagarna i ordning. start från födelsedagen i onsdags. många drabbades av förkylning, hosta och det som ibland hör till i vinterkylan. det var tråkigt, men kvällen blev bra i varje fall. med mina föräldrar, lillebror, storebror m. familj, patrik och Robin. middag och fika. presentöppning med två fina brorsöner som gärna hjälpte till. plus rasering av pepparkakshus, allt var bra och kvällen fortsatte hemma hos R. med två andra vänner. :)

firandet slutade inte där. en fika på stan med en kompis jag inte träffat sen sommaren 2008, otroligt värdefullt. :)
när vi inte gick ut igår och fina A. inte kunde vara med, tyckte vi att det var en bra idé att ses även igårkväll.
middagslagning och jag satt med vid middagsbordet, dock med min gurka, men ändå. satt med där .. bra va?

kortspel och Grease på TVn innan A. fick bli hemskjutsad med oss andra tre som medresenärer. kom tillbaka till R. och skulle sova. smsade med storebrors fru under hela bilresan.. lyckades oroa mamma och fick två hjärtryckningar. mamma ringde sjukhuset som i sin tur ringde tillbaka till oss, pratade med mig och skickade en ambulans. mamma tog med min pappa och mötte ambulansen vid porten som hämtade ner mig. jag ville verkligen inte. vilket jag sa. mellan tårar och förtvivlan.

mitt hjärta är ju inte det bästa av former, men hade fått hjärtkrampningar natten innan, ganska många sådana. som jag inte berättade om. men nu .. ja fick det komma fram och pressade väl på beslutet om att åka in. dumma hjärtskit.

EKG, tester, blodbrov, koller, mätningar osv.. det mesta skylls på ätstörningen, som allt vad det gäller min kropp. ny medicin mot ångest och vi ska leta reda på någon doktor som kan följa upp mig lite bättre, mer regelbundet. och skriva ut medicin.. kom hem halv sex på morgonen efter bråk med pappa i bilen. SKITNATT .

och jag ogillar mig själv väääldigt starkt.

imorgon nyår. och nu blir det nya tag. måste.



vet inte varför jag gjorde ett hjärta på bilden, hatar ju näringsdrycker. men ja.. dem kanske hjälper hjärtat?..

Postat av: sofia

Men! vet inte vad jag ska skriva. Vill bara krama om dig och få dig att våga lämna ätstörningen. (tänk om det vore så lätt?)

Hur mår du nu?

ska du börja med nd?

2011-12-30 @ 22:54:17
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Moa

:( <3

2011-12-31 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: