. ★ . WE'LL ROCK YOU


heeey!
oroa er inte, det är inte godmorgon för mig nu, bara snurrat runt lite hela dagen! datorn där emot verkar lite trött, vaknat på fel sida kanske? men nu efter några timmar och en 'återställning' har den mirakulöst återuppstått.
måste nog skaffa mig en första förbandslåda till teknikgrejer, som börjar få en alldeles för stor tendens till att säcka ihop i närheten av mig. hah.

som ni kanske märker är jag gladglad idag. gårdagen var lika bra den! utom att min lilla vän tappade sin busskorts'ficka' med busskort, bankomatkort och legg. inte roligt, blev en vild jakt efter dessa platta plastbitar. dock utan vidare framgång, tyvärr..

men dagen bjöd på en hel del ändå med en avslutande konsertliknande rock-kväll, inte helt fel. nu har jag precis brummat runt i grodan och ställt tillbaka den på sin plats, pappa och madde kommer ju hem imorgon.. ;)
nu ska jag packa inför kommande veckas vistelse i åland, städa rummet och göra mig klar inför parken, wii!!






nä, min kamera fungerar fortfarande inte. men ibland tänker jag som en pannkaka, tills jag kom på att en hederlig gammal digitalkamera kan ju fungera så länge! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: