upp på fötter . snart.


hej igen!
nu har jag åtminstone pallrat i mig mjukisbyxor och pappas mjukiströja. men sängen har jag inte tagit mig ifrån. tog timmar och ett antal sättandes-på-sängen av mamma, för att jag skulle tända lampan. ytterligare ett par timmar tills rullgardinen for upp. mamma skulle vara snäll mot mig och handla min favoritläsk, sprite zero. men hon råkade glömma.. heh. om ett tag måste jag städa, ironiskt nog inför städerskan som kommer imorgon..

natten var en av de jobbigaste, men börjar må lite bättre nu i varje fall, trots att ångesten river och sliter. sitter och fördriver tiden med min nya fina iphone - ladda in massa bilder bland annat. så roligt så, mest fin är den !! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: