SKÅL.


SKÅL ! ..med två koppar mjölk. SMAKLIG MÅLTID ! ..med sömntablett.
men lyckas inte somna, ändå. börjar få lite kalla fötter inför morgondagen. nervös inför maten, framför allt. vet att även om jag tycker att jag är "duktig" kommer de andra tycka att jag äter som en myra. kanske tjata, kanske bli oroliga. jag vet inte. det är just det som är jobbigt, jag vet inte. är alltid öppen om någon frågar, men av hela detta gäng vet jag inte ens om hälften vet om anorexin, även om de antagligen kommer märka att jag har en ätstörning. uah, jobbigt.

jag blir trött på det, jämt och ständigt ska röster sabotera mina roliga saker. normala saker människor bara tycker är roligt. varför måste jag tycka att det är jobbigt, oroa mig för att en sådan simpel sak som att äta ska bli svårt och smärtsamt? gosh.   ..vill ju bara vara normal. frisk. kry. stark. leva livet. sluta oroa sig om all jävla mat!

till råga på allt är första stoppet efter färja nummer ett, lunch på en pizzeria. wihoo. fuckfuckfuck. kommer ju inte äta någon pizza, men bara att sitta där inne.. känns som den ultimata starten på denna resa, även om jag ska försöka vara possitiv. nu. åh.              jääääävlaaaa heeelveeteees åååånnnggeeeeessssst. gå och skjut dig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: