RYCK !


heiiii & håååå.
vart min slappdag tog vägen vet jag då inte och tiden har bara sprungit iväääääg. började med en promenix till affären, ta ut pengar för att kunna växla lite Euro. ringde pappa och frågade om han behövde något hem, var ju ändå vid affären. "ja, vad bra! en mjölk behövs, en stor. ..ehm, sådanadär penne-pinnar vore gott. och.."
haha, från att ha behövt en mjölk blev det en hel lista.

mjölk, penne-pinnar, räddisor, majskolvar, fiskgratäng i räksås, blomkol och en dricka till mig! ;)
svängde förbi pappa&madde, satt vid köksbordet och pratade lite. fortsatte vidare till mamma och fick något ryck om att städa mitt kaos-rum. nu efter över två timmar (hur kan man stöka till så i ETT enda rum?!) har jag precis tagit död på varenda liten dammråtta med herr damsugare.
garderoben är lite tillfixad och sängen nybäddad. höll dock på, som alltid, att få spader när det kom till att byta lakan, örngott osv. fyföribövelen säger jag bara. kan nog vara en av de absolut värsta sakerna jag vet, hah!

NU äre i alla fall dags för lite slö-time. hasa mig ner till TV sen kanske, oj. packa skulle jag ju också göra.. meh.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: