► Play ▌▌ Pause ■ Stop


hejje!
uppdateringen igår var väl inte den bästa och jag vet inte om ni förstod sista inlägget. klargör det lite snabbt med orden att en vältigt betydelsefull människa var en av männen i klätterolyckan. fick hjärtsnurp när jag läste rubriken "två döda i Kebnekaise". tacka gudarna för att det var en rubrik med eftertexten "..förra året,"
varför skriver de så för?! snacka om att SKRÄMMAS !! hua.. hur som haver verkar de två må relativt bra under omständigheterna. kontaktbara, vadan det nu innnebär, men minns inget från olyckan.. ush, håller alla mina tummar! stay strong .


efter att mitt hjärta hoppat tillbaka på rätt ställe åkte jag och pappa för att hämta upp min lille och planetens segaste snigel. skjuts till vällingby och sen vidare till mammas hus. prat, musik och lite catch up, innan det var dags för henne att springa ut till bussen. ta sig in till stan, redan då en timme försenad, för att träffa några för middag. själv sprang jag till grannen, hämta en laddare och skjutsas av pappan till en annan kär liten vän. :)

idag blir det fotorunda med samma vän, dock utan min kamera.. :/ ..som jag fortfarande inte hunnit lämna in.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: