morning sunshine !


Godermorgon allesammans !
Lite seg morgon, men fortfarande ganska snabb! fick ingen sömn, men ska gå till apoteket idag och hämta ut nya sömnisarna, så imorgon är jag förhoppningsvis lite piggare! pepparpeppar Börjar med en sväng till behandlaren, tillbaka till Vby [dit jag tänkte brumma bilen och låta den stå tills jag kommer tillbaka nu på morgonkvisten.] handla lite saker och hämta ut receptet. fortsätta till Elgiganten och lämna in min fina lilla kamera på lagning.. Längtar så tills att den är lagad och en annan kan börja fota igen, wiiiiaaah! Oj, vart visst ganska mycket att komma ihåg, bäst att skriva en kommaihåglista!

idag kommer morfar hem från sjukhuset också, vad skönt! ska jag ringa och välkomna honom hem, samt berätta att jag brummat i hans bil idag! :) ha en bästaste dag alla ni fina människor där ute! glöm inte paraplyet på bussen !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: