MAT FÖR EN VECKA !


hey!
snurrig dag. lite sliten blandat med sömnbrist. lyckades prata till mig en sömnis av mamma igår trots att hon redan låg i sängen för att sova. hah var nog lika bra för att idag gick jag inte upp förrän vid 13.00. vilket berodde tillmestadels på att det blev aningen svårt att sova med en skrikande lillebror där nere, som bara reagerade på sitt himla wii-spel. hah. jaja, lika bra då jag väldigt stressad sprang upp ur sängen och fixade mig själv lite innan jag snabbt tog mig till ICA. mamma hade lämnat kortet på bordet och syftet var att jag skulle handla en veckoranson mat inför Åland. mina vänner åker nämligen (de flesta iaf) imorgon bitti. jag skickar med lite saker iform av kläder och konserver. hah.
jag är nog inte den bästa på att handla mat, så gick runt där med min rullande korg i ett par timmar.. men kom hem med en hel del grejer som jag ska  lämna över, hah!



räkor, krabbkött, tonfisk, köttsoppa, championer, majs, majskolv, rotfrukter, grönsakssoppa. jani.. jag klarar mig nog! + att detta är ju bara konserver. & det finns ju fler en bara en av varje om man säger så, mohah. färskvaror osv. köps ju på plats, fanns minsann en minimataffär där :) men nu kan man packa väskan med annat, hih!


idag blir det nog parken om alla människor kan sluta vara så jävla sega. hej så länge!!

Postat av: IDAWA

sv: Tyvärr vet jag inte riktigt hur man fixar det... :(

Hoppas du hittar svaret på något annat håll! Kram.

2011-08-05 @ 18:13:33
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: