det är lite svårt nu


jag tror att jag mår ganska dåligt. eller jag känner, ser och vet att allt inte är så bra. visst har det inte varit det på länge, men en skillnad märks. på mig själv. jag är destruktiv, restruktiv och straffar mig själv på ett sätt jag inte kan önska någon annan att behöva erfara eller känna. gör illa och slår mina nerver och psyke. allt för att jag inte mår bra. det går i vågor, vet inte vad det här plötsligt kom ifrån, även om jag efter en liten tid nu börjar förstå. vissa dagar, till och med många, kan jag må som vanligt. glad och må bra. inte nu, inte på över en vecka. vågorna är olika och allt kommer och går. dock verkar jag hålla mig på en och samma. det gör ont. ont att känna.

Det blir nog bra snart, hoppas. för det här går inte, det känns för mycket. fuck it. jag kan inte mer, inte nu. nu. åh

Godernatter ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: