cars ! ..


aloah again!
mitt så kallade tålamod funkade inte längre och jag ringde Bettan. hon svarade med ett krassligt hallå och jag startade mitt hälsande med "VAKNAAAA!!" heh.. snäll kompis hon har, men nu är det faktiskt inte morgon längre. lillebror har sin första skoldag idag, så känner mig lite ensam här hemma. + att msn-människorna dissar mig.

justeja. har ett dagens mysterium också. helt plötsligt har mamma börjat köpa små plåster med bil-figurer på. det som får mig att fundera lite extra är att;
1. jag är den med (o?)vanan att alltid göra illa sig och därmed den säkra källan till användandet av plåster.
2. lillebror är yngst i familjen - och han är 18år fyllda.

missförstå mig inte nu. jag tycker att de är fina, men just.. bilar?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: