burr


nyligen hemkommen från en relativt timad buss, för en gång skull. tanto var bra, men jag är nog en av de få med såhär soppigt lokalsinne. hittar ingenstans, hah. utskrattad och retad i några timmar, men den får jag bjuda på.
nu är det mjölk & sova. finurla ut någon bra lappningsteknik till mina jeans som är allt annat än hela. den historien kan vi utveckla senare. om det finns så mycket mer att säga än att det var ett hål från början, nyfikna blickar och lite för starka händer. nejdå, det var en ganska så oskyldig tabbe. desto värre var dock att den lilla tabben gjorde min hemfärd något otropisk. hah. sov bäst nu. mer mjööööölk. + lite korsord! :)



ledsen för dålig kvalite. men där är mina föredetta jeans iaf. hah... :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: