BRUNBJÖRNSFIGHT MED BUSKEN


hey igen!
har just tagit en dusch och plåstrat om min axel. samt dragit bort det från halsen, hualigen. tack och lov läkt ganska bra, vill ju inte ha något ärr där liksom.. Det 'roliga' är att efter första kvällen på Åland inträffade olycka nummer ett. cykelolycka deluxe, där herrn återvände på morgonen med en chipspåse och ett sönderskrubbat ansikte.. stackarn. :( tryckt på fel handbroms och flygiiiiiit över hela trampfordonet. lite klantigt, även om det inte är ett ord som bör komma från min mun. fick kommentaren efter observerandet att första hjälpen kittet använts,
"D är ju här, det kommer fler tillfällen!" jo jag tackar, två dagar senare kom jag tillbaka från en buske med ett utseende liknat som efter en brunbjörnsfight.. haha, man ska aldrig säga sådär och utelämna orden pepparpeppar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: