bright light


Hola!
igår vart det en heldag med Bettan, hur bra son helst! efter agerande väckarklocka mötte jag upp henne i V-by för lite mathandlande och liknande. gick hem till henne och kokade majskolv och pluppade på lite smink, heh. meningen, eller åtminstone planerna, var att åka till Gamla Stan och blixtra med kamerorna. dit kom vi aldrig.
gjorde ingenting, gick lika bra att springa runt på gården och knäppa. :)
glömde dock mitt minne hemma, vilket jag ringde och så snällt informerade mamma om - som kom förbi med ett USB från jobbet. dock löste sig inte riktigt problemet då hennes lilla sak inte ville fungera.. hm. alltid är det något.

mellan tagningarna rådde det kortspel ute i solen på en bänk. 500 - mitt nya beroende, och nutidens vändtia.
en dag som denna tog tydligen på krafterna, redan vid 20-21 tiden låg vi platta på sängen. några hundra års försök med att få över bilderna gjorde inte saken bätte - blev film istället. Moulin ROuge. den "riktiga" variationen.

Idag har jag inte lyckats åstakomma så där överdrivet mycket mer än med mobilen mot örat, sitta i telefonkö till vårdcentralen. tog sin lilla tid, men nu är receptet för sömnisar förnyat. pew.
Bortsätt från saknaden av sömnis, har vi en man i huset som borrar i väggarna. hah. han installerar en värmepump i husen - sen klockan åtta imorse. I mitt tycke, inte världens bästa vaggvisa.. ZZZzzz...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: