Åliiiiis


HEEEEJ ALLEMAAAAN ..& KVINNA !! :D
efter en heldags resande på både hav och land, är jag nu hemkommen till kära lilla svenska hässelby. har varit en helt gaaaaleen och rolig vecka! fullt ös tjugofyrasju, minst sagt. vilket dels visat sig i vår dalande humornivå, heh.

vädret har inte riktigt varit på vår sida, utom igår då vi fick full sol från start. men vi har haft det hur bra som helst ändå. badat, bastat, spelat kort, lagat mat, grillat, spelat OS med sex olika grenar. boll, skytte, kubb, golf, pil & krocket. dock vann jag inte :( [men knep ganska oväntat en andraplats på bollen, hihi.] sen gick det lite utför.

vi har använt sjukhuslådan en del gånger också.. fyra cykelvurpor och en ramla-in-i-busken händelse. den sistnämda var min förtjänst + två mildare cykelhistorier. dumma buskar bara som lämnade spår både på axel, hals & hand. -.- fortsätter med uppdateringen lite senare, för nu är jag trrrrrööööööööötttttt....
..ska berätta hur det gick med mina "kalla fötter" också .. men hej sålänge :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: