You call it lost, I call it searching.


godermorgon!
hittade en karta med sömnisar igår, så tog en. gick in till mamma och gav henne resten av kartan. sa att hon kunde sova med dem, om det gjorde henne lugnare. hon pustade ut. innan hade hon nämligen frågat mig om det verkligen var så himla bra att jag hade dem, osvosv. suck. jag kommer aldrig komma ifrån det där..

pappa tog en tripp till affären och köpte mjölk till mig. är helt sold på den där mjölken nu. bara från igårkväll till nu 9.30 på morgonen har jag nästan druckigt upp 1,5L. shiiit, får inte tänka sådär. helthelt fel tankar kom upp.. uack. men det är bra, mjölk är bra. och värmer man den i en kopp precis innan den ska bubbla över är det ännu godare! muuums. sådärja, argument och "ursäkt" för nattens bravader med mjölkdrickande är nu avklarade. inga mer tankar ängnade åt sånt skit nu. swuuuuupp. bort bort.




Deds.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: