"Can i read you a bedtime story?"


natt.. mitt i natten. sömnlös. allt gjorde så ont, gör ont. bröstet vill inte riktigt vara med längre. eller också är det jag som är lite strössad, känner lite väl mycket press. blir rädd för mig själv, undrar hur jag ska hinna och klara.

sitter och dricker en ganska stor kopp mjölk. har nog druckit minst 3dl ikväll, lite ångest för det. eller en hel del ångest. men tänkte att det kanske kunde hjälpa. lite näring, kalorier och värme för magen, annat än vetekudden. hoppas jag får behålla den, måste mota bort ångesten. tänka att jag "får", varför man nu inte skulle. jag försöker ju förbrilt gå upp kilon, om jag nu kan dricka varm mjölk, är inte dte mer än bra då? på alla sätt. jo D, drick upp nu. lämna inte. inte.



update; drack upp.   ..     :)


Postat av: j.

kämpa på gumman! du är så stark.

2011-04-12 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: