This is a reason for broken wings


nämen nu höll jag ju på att glömma.. ny morgon, ny vecka!
vad vore inte lämpligare än ett "godermorgon!!" haha.
sov ganska bra inatt, av det jag kan minnas. har dock ett svagt minne av ett sms jag svarade på.. som jag inte riktigt kunde stava varken ord eller text i. sammanhang och meningsuppbyggnad var väl lika illa. hm.. måste kolla. borde vara samma regel vid mobil & sömnisar som mobil & fylla, dvs. ha den avstängd och på minst 2mils avstånd.. rebell eller inte, vad skulle den hjälpa? man bryter den ju ändå.. (jag hittar inte ens min mobil nu?!)
HITTAD!! och..hahahha, visste väl att det fanns sms där jag inte kan minnas. typiskt.

jag håller ju på här och försöker skärpa mig lite, så har försökt mig på lite frukost.. och frågat pappa om vi ska äta räkor snart, han ville ha kräftstjärtar också. haha det kan jag gå med på. och sen blir det krabba om ett litet tag. det brukade vara en av mina favoriter förut. förmodligen mest för att det inte var så många andra under vuxen ålder som tyckte om det. "äcklig smörja, blää" sa de flesta. ahha. typiskt mig då att tycka om det då.





Postat av: Emmélie

Muggen är så himla komisk i ett ätstörnings-sammanhang. Jag skrattade faktiskt lite när jag såg den. Jag borde också skaffa en sån, kanske blir det lättare att dricka det som är i muggen då. Hoppas du är okej och att du har fint väder hos dig.



All lycka

2011-04-18 @ 10:39:32
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: