sweet dreams are made of...


..lustigt. 1,5h efter att jag tagit en av de starkaste sömnisarna som finns för det bruket. kroppen känns skön, lite lam och harmonisk. den vill inte göra mycket mer än att ligga i sängen. trptsade lite då jag nyginen vare på undervåningen för att hämta ngt att dricka. gick som en vimsig alkoholpåverkad herre med käpp.. dvs. inte jätte rakt.. hehe. sluddrar nog lite i mitt dätt stt prata och ögonen dimmar igen, slrivande lär ju heller inte var apå någon vidare topp..haha. känner ju helt klart att jag har något i kroppen. men sova?.. vad hände med det, hela min kropp är jubb förfasen snart i koma känns det som! :p länge leve the sleepingpills! halleluleja. nej nu får jag skärpa mig ska inte klaga. de hjälper mig ju ibland. och är Alltid bättre än mina försök utan!!
nej, time for pillow. <<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: