sleep tight


goderkväller!
haft en bra kväll efter jobbet. gjort det ena och det andra, mått rätt bra. och nu har det blivit en himla massa mjölk. nästan 1,5 stora koppar. inte normala, stora. om man kunde bli sjuk av för mycket mjölk skulle jag varit det sen länge. herrregud. haha. nämner ju ordet i varenda inlägg! måste ju säga någonting.. nu är det snart sovadags, hoppas jag. ser tydligen trött och blek ut på jobbet, förstår ju varför. men sömnen måste jag få till lite bätte nu. funkar inte att hatta såhär, en timme här och en timme där. jag som till och med ratat tet vid sena timmar, men icke. ;) imorgon blir nog en bra dag, längtar tills på lördag, ska bli hur kul som helst. mamma har fått inköpslistan till middagen och lovade köpa cider till mig. se om hon hittar min beställning! :D lääängtar!
sov bäst alla! Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: