my head is a living forest


goderkväller!
solen har gått ner och det är natt igen. en tid jag gillar allra bäst, men mår alla sämst på.. kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag fick inget stort tomrum som slutar med att jag straffar mig själv på något sätt. det är bra det. sitter med min andra kopp varm mjölk för timmen. herregud. sa precis godnatt till mamma och höjde min kopp. som att be om en bekräftelse, att det är "okej" såhär innan läggning. sa att det var gott, för det tycker jag ju. ändå fightas jag med den hela hela tiden. vill ju dricka, men orkar inte med denna ständiga följetagare ångesten. gah. nej ska njuta av min mjölk, ta det lungt och sen soooova. lika bra sömn som i natt hoppas vi på! :) och nu ska vi börja vända denna deppiga cirkel och bli lite mer possitiva! jajamensan!
sov gott sen alla fina! Deds



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: