M A T S C H E M A


god kväll på er!
snurrat runt mest hela dagen idag känns det som. eller nej, det har jag väl egentligen inte. började med psykologsamtal. börjar kännas ganska kasst när hon avslutar efter 30min och frågar om vi ska boka en ny tid, eller hur jag vill göra. "du verkar ju ha insikt osv. man märker ju på dig att du landat lite, sen vi träffades förra gången. lite mer sansad och koll på läget. ska vi avsluta här, eller ska vi boka en ny tid?".
jag blev nästan lite ställd, is that it`? jättekonstigt.. men förstår att det nog inte skulle se så bra ut att komma på återbesök till enheten med avslutad psykologkontakt. kan bara tänka mig deras munnar forma "tror du att du klarar allt själv?!". ..jag fick iaf en ny tid. om 2v.

åkte hem och vände till jobbet, och fick skjuts hem när det var slut. mycket sköönt. åkte direkt till mamma och inväntade henne från sitt jobb. vi skulle skriva matschema. inte alls kul. men nu är det gjort.. se hur det går.. är taggad på att äta lite mer "riktig" mat. men lite fundersam blev jag när doften av brysselkol fyllde min näsa i samband med mitt instigande genom pappas dörr, ..och jag ryggade tillbaka. det är ju inget "farligt" och det brukar jag ju tycka om jättemycket? jag blir helt snurrig av denna karusell..

nu. te med massamassamassa honung !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: