let hell burn,


dagen har varit bra, kvällen har varit bra. dock fylld med ångest, hela dagen. skulle starta dagen med knäckebröd och kokt ägg, vi hade inga ägg. fick ta skivad körsbärstomat och brysselkål på det knäcket. vilken sammansättning, mina smaklökar är kvaddade + te med halva honunsburken i. klarade inte hela. la mina rester på pappas säng, skrev en lapp, "det här klarade jag idag". han smsade sen. åkte och jobbade, blev hämtad och for till en vän nära centrum, försökte göra iordning min present till pappa på lördag, födelsedagsfirande. avslutade hemvägen med ett hundra år långt samtal med mamma, hon agerar och blir ledsen över att jag knappt är där, inte kan sova där. förra veckan var det argumentation och disskussion om att jag bör vara hos pappa på dagarna, eftersom att hon jobbar till sena kvällar. förstår ingenting, men vill inte såra mer nu. ringde och bad om en förklaring, en chans att få lite som hon ville och kände. men icke. åkte till pappa eftersom att det antagligen är viktkontroll med honom imorgon bitti. ångest.,
är hemma nu i varje fall. har druckigt ett glas laktosfri mjölk, halleluleja dedde, du ärså duktig så. sitter med te och ½ honungsurken i. honungsmissbrukare, är jag den första? gissa kaloriinnehållet i det.. hua. men nu är det nog med skelett och benrangel, även om jag ibland inte ens tycker att jag är smal. är jag det? eller ser jag ganska nogorlunda normal ut i varje fall?. förstår ingenting längre..




min fina mjölk pappa åkte iväg och handlade imorse..




Postat av: unmatched

Jag älskar mjölk, så himla gott. Honung klarar jag däremot inte av ;) TUr att vi är olika! Gud vad kul, gillar du det? Jag håller också på att söka jobb, du vet inte om de behöver fler folk? :)

2011-04-06 @ 09:02:17
URL: http://unmatched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: