It's A Great Day to be Alive...


tjoho!
sömnen vart fortfarande lite hattig under natten till idag, men det gör inget. så himla trött är jag faktiskt inte :) är mest glad, himla härligt känsla! har inte så mycket koll på vad dagen har att erbjuda mer än jobb om ett litet tag. visst finns det planer, men dem krockar lite. haha. typiskt.

morgonen/förmiddagen till ära hittade jag ett nytt knäckebröd hos mamma, annat än de där gamla runda tråkiga. det var några avlånga smala saker fullproppade med sesamfrön, nästan lite salt. hualigen. pluppade på lite kalkon över allt sesam så blev det bättre. våran ägg-skärare hittade jag en ny funktion på, delade ägget i sex stycken "klyftor", istället för slisade skivor. haha, bra att man kan roas av det lilla. tog lillebrors söta kopp till mjölken, tur att han inte läser bloggen och ser att jag snodde den.. han gillar inte själva principen att jag tar hans grejer. haha. vem gör det förresten? ;) nej, nu är det jobb som kallar, hoppas ni får en bra dag i fina vädret!! Deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: