hang in there.


förlåt igen vegeterianer. blunda för denna bild! förtår att det här inte är så roligt för er.. men hur som haver. var tvungen att springa ner och fota den här lilla burken, var lite svårt att förklara.. haha. ett stort steg för mig var det i varje fall. jag menar.. i hela mitt liv har jag hatat smör, bluuurk. aldrig kunnat äta det på macka, majskolv eller annat. därför införde mamma leverpastej till mig, åt det alltid på mina smörgåsar. nästan enda barnet som gillade det, och saltgurka! något som säkert underlättade utflyckts-dagis-mulle-mackorna, då alla andra pålägg ramlade av utan smör, haha. så egentligen har jag ätit det i hela mitt liv. men nu äter jag det inte "frivilligt", jag har liksom kastat bort det från min lilla tillåtet-lista.. tyvärr. men jag ska fanimig inflöra det igen. så småningom kanske, går väl inte på en dag. men detta är i varje fall en början !! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: