fake smile


morgon i nattmössan!
har ni någonsin varit med om att man vaknar men inte 'orkar' somna om eller lägga sig ner och vila? haha. må låta lite halv wierd, men det händer mig hela tiden! det måste nog ändå vara toppen av slöhet, inte ORKA sova.. hehe.. ;)

ikväll blir det utgång, var tanken. men jag tog mig i kragen och släpade fram lite friska tankar. sa att jag kunde vara med på förning osv, men att jag nog inte bör följa med till klubbet eftersom att jag inte ens får promenera, räcker med jobbet när det kmr till fysisk aktivitet.. besvikelse för både mig och mina vänner, såklart. som alltid lyckas jag med det. men jag vet att jag har inte råd att mista mer nu, bara hekton är viktiga nu och då ska vi inte prata om kilon. några upp är meer än nödvändigt, men gör ingen jätteskillnad. men neråt blir livsfarligt. jag kan inte hålla på så mer.  
självklart pissigt tråkigt och irriterande, men jag får tänka att om ett litet tag kan jag gå ut och köra gärnet, jag menar. då orkar jag iaf köra gärnet och då jävlar blir det klackarna i taket.

mitt liv är begränsat. det ska det fasen inte vara länge till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: