Consume yourself.


Hejhopp!
tänkte bara säga godermorgon till er alla! :) snart ska jag iväg till psykologen, hon som egentligen inte verkade alls bra. som nog inte är speciellt bra. menmen. som vanligt hade pappa ringt överläkaren på Capio och bad om råd. så nu har uppgiften skickats vidare till mig coh jag ska fråga om recept på ångestdämpande. dock vet jag att det handlar om atarax, vilket inte riktigt hjälper för mig. har dessutom några sådana kartor här hemma någonstans. men starkare än så lär dem inte skriva ut.. jag menar, min journaler sabbar ju allt.. nej nu går min buss inom 20min. dags att klä på siig! aah.


Postat av: Emmélie

Kämpa på finfina du!

2011-04-28 @ 10:36:54
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: