be a little inappropriate


halloj!
eller, godmorgon! lite tidig söndagsmorgon måste jag allt säg, hände med helgen? :p som alltid..
efter jobbet igår swischa jag förbi och köpte några cider, sen hem till pappa & M. för att fira. pappa fick någon ushig whiskeyblandning och en annan tog en cider. sen var partyt i full gång. bror med fru + söner anlände en knappa timme senare, för att stoja runt iväntan på resten. bland annat drog en av dem ned mig till undervåningen för att "titta att fiskarna inte är förkylda". haha.
kvällen löpte på med stor middag, prat, presentöppning, TVspel, radiostyrdbil-körning, film, fotograferande och annat skojj! en lyckad kväll helt enkelt !

middagen var dock lite jobbig och när alla gått hem kom ångesten som en bomb över mig. det tog hårt och mamma försökte ringa mig, jag kunde inte ens svara. pappa hängde inte riktigt med och M. gav mig en fyllekram "lilla vän, hur är det?". blev ännu en natt som spenderades med en förälder.. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. 20år och sover med pappa.. herre. men jag slog ner ångesten, tror jag. efter mycket om&men dock, but.. i did it. vilket var det viktigaste. kämpa kämpa kämpa, det enda man kan göra.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: