a perfekt day


godermorgon allesammans! jag fick börja jobbet några timmar tidigare idag, så detta blir en inte alltför lång dag, tror jag slutar redan vid 15.00, wihi! förhoppningsvis får jag pappa till att möta upp mig och köra till IKEA, fixa mera till lillebruuur.
denna morgon började bra i varje fall, vaknade av ett kokt ägg i kylskåpet som mamma målat på båda sidor. haha, jättefint! sånt blir man glad av :D


sen var det min tur att sätta bruk i verket, mer än att titta på ett fins litet ägg. kändes nästan lite synd att knäcka det. men lite halvbrutalt knackade jag det mot diskbänken ;) tog ett knäckebröd och radade upp skivor av ägget, ett litet glas havremjölk med mangosmak + min varma mjölk i kopp, såklart! frukosten serverad. hejochhå..


hoppas ni ätit en god frukost, jag börjar få slut på ideér här borta.. hah.
Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: