☆Lika lite som jag önskar att denna sjukdom eller beteende till min bästa fiende, skulle jag vilja ha mig själv som patient. det känns som att  jag spelar på de sista nerverna, utmanar vården med en himla massa. 
 
Imorse fick jag byta ställe igen. om än bara för en viss tid, för att bryta ytterligare ett beteende. något jag obviously återupptog när jag väl bestämde mig för att anorexin inte längre skulle vara en del av mitt liv. 
Ännu något som ter sig i ett fysiskt uttryck men ack så komplext. Antar att jag fortsatte att springa, fram tills att gränsen var nådd. En ångesthantering, något som inte heller går att förklara. Ett beteende som inte anses "rätt" eller förklarligt i det sociala.
Men nu är jag trots allt här, går in på min fjärde dag..  ☆Lika lite som jag önskar att denna sjukdom eller beteende fanns, skulle jag vilja ha mig som patient. Jag antar att jag lirar på de sista nerverna, utmanar vården med en himla massa. 
 
Imorse fick jag byta ställe om än bara för en viss tid, för att bryta ytterligare ett beteende jag återupptog när jag väl bestämt mig för att anorexin inte längre skulle vara en del av mitt liv. 
Ännu något som ter sig i ett fysiskt uttryck men ack så komplext. Antar att jag fortsatte att springa, fram tills att gränsen var nådd. En ångesthantering, något som inte heller går att förklara. Ett beteende som inte anses "rätt" eller förklarligt i det sociala.
Men nu är jag trots allt här, ska försöka att uppdatera mer. Inom kort ..;

Postat av: Anonym

Vad för sorts beteende? Och var är du nu?

Svar: Självskade.. Är på psykiatrin .
deds.blogg.se

2015-08-31 @ 00:05:09
Postat av: Lilla hjärtat

Kärlek och kramar till dig vännen. Var rädd om dig.. mitt internet har strulat så jag var nära slänga både dator och huvud i väggen, men då skule jag inte kunna skriva till dig :)
Kämpar vid din sida <3

Kramar

Svar: Åh kärlek tillbaka till dig vännen, vad Fin du är. <3 hur mår du?
deds.blogg.se

2015-08-31 @ 09:54:37
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: