Weekend with live laugh love !



Kan börja med att neka mina och era förhoppningar om mig angående reseledare. Min sömnbrist gjorde sig påmind och en annan somnade på tåget.. Vaknade vid stationen och dörren jag tänkte slänga mig ut från var stängd.. Happ mot ljustad, vänta in nästa X-tåg och brumma tillbaka en 40min. Smart som jag är gömde jag mig på toaletten i en tjugo minuter innan jag hör en knackning. FUCK. Ny biljett och en fortsatt resa i det tysta. 
Blev hämtad av hela familjen för att säkerhetsgöra min framkomst.. 
Helgen har bjudit på både det ena och det andra, men mest kvalitetstid i soffan under täcket,.. Och lite mobilspel, hihi. Mästrar för var dag våra kock-kunskaper och har agerat lite barnvakt åt söta bröder med vänner :) 
För tillfället väntar vi på en kär vän till Milla som kvällen ska spenderas med :) 
Det blir roligt det! HIGH FIVE FOR THIS WEEKEND!! 😃❤️❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: