Permis

Så jävla nöjd.
Gör som jag ska och handlat som jag ska. Första målet hemma är avklarat och det gick hur bra som helst! Pew.

Vände inte på ett enda paket, läste inte minsta lilla innehåll. Orkade inte bry mig, jagar ändå inte kilon, tog det som lät gott - gällande yoghurt. Hallon & blåbärssmak. Handlade samma bröd som vi har på enheten, samma flingor och samma pålägg. Fortsätter jag såhär finns det bakslag men ingen återvändo till det sjuka, inte en chans att jag backar tillbaka till det! Blev så överlycklig när jag kände att jag kunde bära Ica-påsen. Kändes underbart.
Tänk vad lite mat kan göra!! Nu när jag kommer ut från enheten lite blir allt så mkt tydligare - vad jag strävar efter och kämpar för. Livet hurrni, livet. Kort och inte värt att slösa bort år från.
Seee yaaa!! :D


Postat av: Helena

FAN VAD GRYM DU ÄR! HEDER TILL DIG TJEJEN =) KRAM

2013-07-05 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: