Två hjärnhalvor

Hej alla fina!
Ursäkta skrivtorkan, men nu är jag på g igen. Har blivit en heldag med bästa pappa, fick även ett par fina tights (efter att mina enda svarta jeans sprack), så snällt! :-)

Kom hem till mamma lite trött, men helt okej humör , vilket tyvärr bemöttes av min andra hjärnhalva med ren och skär ångest. Ångesten att inte riktigt orka göra det jag vill tar helt musten ur mig och jag kan inget annat än att önska att jag aldrig hamnat i denna ätstörda sits.
Men det är bara att sluta önska och börja jobba. Måste sluta gnälla och sätta käppar i hjulet för mig själv!..

Heja hjärnan - friskt humör!
Och godnatt ;)
(Ps. Mamma kom just och sa att min energidryck jag stoppade i frysen imorse hade smällt, varför la jag den i frysen för och inte kylen?!)
Knasboll..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: