Wake up, it's life's talking

Goderkväll! 
Lite trasig idag och tänkte skylla på det angående uppdatetandet. Gjorde stan igår men min kära vän, som vanligt tog vi i från tårna! Sjukt värd kväll och oj vad jag mådde bra, även om vi alltid skapar någon form av kaos. Startskottet gick av från en restaurang har lite att ta igen angående restaurangbesök och kvällen fortsatte med en lång runda på baren, pappa fick agera taxi men vi kom iaf hem hela denna gång, även om nattens bravader tydde på allt annat än just det, haha. Mådde som förtjänat idag, men fick frukost på sängen i följd av en sängliggande dag med avslut på gymmet och en god middag. Kvällen spenderades framför tvn och nu har jag åter igen intagit sängposition. Perfekt söndag. 
Gällande ångest och mående, är det väl aningen bättee nu - pepparpeppar. Visst att jag har mina dippar och känner mig lite tappad då jag inte kan få hjälp med det medicinsk väg, men skam den som ger sig, har jag hört. Jag har aningen svårt med att lokalisera känslan och hanterandet i sig, hur jag ska göra för att klättra upp igen, hur man reser sig utan att riktigt veta varför man föll. Men det är väl så ibland, snubbeltrådar finns lite över allt och allt går inte som
man planerat - antar att det är en del av livet. Det jag behöver är väl att finna de verktyg jag behöver för att inte falla offer för fler felageranden. Som vanligt antar jag livets utmaningar och kommer att resa mig även ur detta, jag bara vet det. Problemet är bara att tårar sällan räcker för att hantera problemet, jag ska alltid ta ut svängarna och straffa mig själv på hårdast möjliga sätt. Måste sluta med det. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: