Samtalsdag!

Tjoho! 
Välfylld dag må jag säga. Lite diffus gräns mellan dag och natt då sömnen uteblev men ändå. Jag menar, upp i ottan och iväg till enheten, återbesök ni vet. Pratade om allt annat än någon himla ätstörning. Han sa att vi passerat det sedan länge, nu är det annat som sätter fokus. Tror att det varit än av mina mest givande samtal med honom. Han är så bra men för det mesta brukar jag ha koll på mina egna tankar och funderingar, idag fick han hjälpa mig att sätta ord. 
Iväg till näraliggande centrum, inhandla sista julklapparna - tror att jag fått med de mesta, peppar peppar! In en sväng hemma, ladda telefonen - åka förbi pappas hus och iväg mot bästa samtal med två av mina andra behandlare, då inte från Capio. Helg okej samtal där också, men föredrog nummer ett :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: