Pappadag


Tjoho! Precis ätit falafelsallad, som jag tjatat och längtat efter det! Var hos doktorn med pappa imorse, tidig morgon utan dess like. Trötta som mossa somnade vi båda vid hemkomsten. Kommer bli rena springet på oss inatt, med tanke på hur vår sömn brukar vara UTAN sovande på dagen, haha. 
Har även blajjat runt på ICA och jag misstänker snart en avstängning, jag menar - när jag & pappa är tillsammans är vi ett väldigt kaosartad team. Dessutom råkade vi snatta med oss en pepparkaksform i fickan - hej samvete! ;) Snart kommer väl män i vita rockar att hämta oss.. Nej skämt åt sido, hur dålig dag man än har - får pappa en alltid att skratta!! 
Nu ligger vi i varsin soffa och väntar på att byggare ska fixa den avhuggna sladden som gick till spillo under dagen. Fick hela Hässelbys television att slockna. Typiskt! Men wordfeud håller oss sysselsatta ett litet tag till :) 
Ciao! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: