Födelsedag!!

Oj, denna dag gick fort fram - min dag. Morgonen startade med en ny morgonsång, lillebror var bakis vilket var underbart att skratta åt. Medan han däckade vid min fotände öppnade jag paket av mamma och pappa. Bror min var så trött att han glömde födelsedagspresenten i hans rum och mamma glömde frukost på sängen, haha.. 
Förmiddagen spenderade jag hos en av mina allra närmsta vänner som fysiskt sätt inte är på topp. Sjukhus kan jag, men i denna position har jag aldrig förr behövt sitta i. Hemskt, men jag är så glad över att jag hade möjlighet att åka dit och hälsa på. Skulle göra vad som helst, det är som sagt min tur nu, att få ge tillbaka. 
Åkte hem och bytte om, firades av vänner och familj, tacos och tårta. Gillade dock inte det sistnämnda, men att få kunna delta och vara med känns helt overkligt. Trots födelsedag var det aningen svårt att göra sig hörd, men så är det i min släkt - haha. Fick iaf massa fina presenter och busade lite med brorsönerna. Kvällen fortsatte med en tur till olearys, friidrottskompis anslöt och kvällen var allt annat än dålig! Är så jävla glad över mina vänner, helt otroligt fantastiska! Och tänk att ha denna möjlighet, att varje dag kunna möta och träffa nya människor. Vilken lyx säger jag bara - love it! 
Imorgon väntas nya äventyr vilket jag ser fram emot! :) sov gott nu!! <3 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: